ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای وایمکس - اینترنت پرسرعت بی‌سیم - تا اواخر ماه جاری فرصت دارند سرویس‌های خود را واگذار و ارائه کنند.

محمود خسروی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: در صورت دیرکرد در ارائه سرویس‌ها توسط اپراتورها علت این موضوع بررسی شده و دلیل آن هرچه باشد در آن زمان، طبق مفاد پروانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: البته در بعضی مواقع به دلیل مشکلاتی که در نصب تجهیزات به وجود می‌آید و مشکلات گمرکی و مسائلی از این قبیل باعث می‌شود تا اپراتورها نتوانند در زمان و موعد مقرر سرویس‌هایشان را ارائه کنند که در آن زمان یا فرصت آن‌ها تمدید می‌شود و یا بر اساس پروانه‌ و در مواردی مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: اگر تاخیری صورت بگیرد توسط نمایندگان سازمان موضوع به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته گزارش‌ها دقیق و با جزئیات از طرف اپراتورها برای سازمان ارسال می‌شود و آن‌ها آمادگی خود را برای ارائه سرویس‌های وایمکس در برخی استان‌ها اعلام کردند.

  • ۸۸/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">