ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارتباطات سیار در حال بررسی اختلال ها

| سه شنبه, ۵ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

تذکر کتبی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص اختلالات تلفن همراه به وزیر ارتباطات به منظور بررسی به شرکت ارتباطات سیار ارجاع داده شد.

دکتر صمد مومن بالله، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فن‌‏آوری اطلاعات ، در خصوص تذکر کتبی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به وزیر ارتباطات مبنی بر اختلالات تلفن همراه به خبرنگار ایلنا ، گفت: این تذکر مشابه نمونه سوالات سایر نمایندگان مجلس بود که به صورت کتبی عنوان شد و پاسخ آن پس از بررسی اعلام می‌‏شود.

وی، با بیان این که بررسی تذکر نمایندگان باید روال خود را طی کند ، افزود: به محض تذکر نماینده مجلس سوال فوق به منظور بررسی بیشتر به دستگاه مربوطه که همان شرکت ارتباطات سیار است ارجاع داده شد و در حال حاضر این شرکت در حال پاسخ دادن به این سوال است.

دکتر مومن بالله، با تاکید بر این که وزارت ارتباطات موظف به پاسخ نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: بررسی اختلالات در شبکه تلفن همراه و علل آن در عرض دو هفته عملیاتی نخواهد بود و ما تمام تلاشمان را انجام می‌‏دهیم تا پاسخ نمایندگان مردم را بدهیم.

وی، با اظهار آمادگی وزارت ارتباطات از این که مسئولین پیشرفت شبکه را از نزدیک شاهد باشند، گفت: تمامی تلاش وزارت ارتباطات بر این است که بتوانیم در مدت زمان کوتاه پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

مومن بالله ، گفت: نباید منکر فعالیت‌‏های وزارت ICT در پیشرفت، بهبود و بهینه‌‏سازی شبکه تلفن همراه بود.

  • ۸۵/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">