ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک سایت روسی اعلام کرد که اعضای موساد و سیا با برخی از ادمین های کانال های تلگرامی برای تاثیر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایران دیدار داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر سایت روسی «تهنووار» از دیدار عوامل موساد و سیا با هدف اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایران، در مالزی دیداری محرمانه با برخی از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی داشته‌اند.

این سایت روسی نوشت: شبکه اجتماعی تلگرام امروزه به یک شبکه اجتماعی تبدیل شده است که کاربران زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران دارد، بنابراین می توان استفاده های زیادی از آن کرد.

در ادامه نوشته شده است که در فوریه سال ۲۰۱۷ روزنامه تایمز آو اسرائیل اعلام کرد که برخی از اعضای ارتش اسرائیل جلساتی در راستای تاثیرگذاری بر انتخابات اخیر ایران داشته اند. همچنین موساد، سرویس امنیتی اسرائیل تلاش های بسیار زیادی در راستای تاثیرگذاری بر انتخابات ایران با همکاری سازمان اطلاعات ترکیه، انجام داده است چراکه ترکیه همسایه نزدیک ایران است و کار را برای آن ها راحت تر می کند.

این گزارش با اشاره به همه گیر بودن تلگرام و تاثیر آن بر مردم ایران گفت که اعضای موساد و همچنین سازمان امنیت و اطلاعات آمریکا، موساد با برخی از ادمین های کانال های تلگرامی پر طرفدار در مالزی دیدار داشته اند و از آن ها خواسته اند تا با نفوذی که پیام رسان تلگرام در میان مردم دارد بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری ایران تاثیر بگذارند.

این سایت در پایان این گزارش نوشت، باید تا ۱۹ می ۲۰۱۷ ( ۲۹ اردیبهشت) صبر کنیم تا ببینیم آیا آن ها می توانند بر انتخابات ریاست جمهوری ایران تاثیر بگذارند یا نه؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">