ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال پیامک‌های هشدار قطع برق به تهرانی‌ها

| دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

مصطفی مشهدی رجبی گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش ۳۰۵ مگاواتی برق در تهران شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشهدی رجبی سخنگوی صنعت برق گفت: شرکت برق با گرم شدن هوا تمهیدات لازم را بیش از گذشته به منظور تامین برق مشترکان فراهم کرده است و نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برق نیز به حالت آماده باش هستند.

وی افزود: سال گذشته برنامه ای مدون شد به نام 098 که طی پیاده سازی آن قطعی برق و خاموشی را به صفر رساندیم و به تعهدات خود عمل کردیم و در همین راستا برنامه 099 را نیز طراحی نمودیم که سعی می شود در سال 99 نیز قطعی برق نداشته باشیم.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: یکی از ارکان مهم و اجرایی این برنامه مدیریت مصرف است که با همکاری شرکت های کسب و کار نوین پیامک های هشدار مصرف برای مشترکان ارسال می شود.

وی توضیح داد: طبق آمار این شرکت 60 درصد از کنتورهای مصرف خانگی هوشمند و 40 درصد کنتورها مکانیکی هستند که 50 درصد از کنتورهای هوشمند را نیز مشترکان صنعتی و کشاورزی به خود اختصاص داده اند که پیامک های فوق به مشترکان کنتورهای دیجیتال ارسال می شود.

مشهدی رجبی افزود: تا سال گذشته ظرفیت اطلاع رسانی در خصوص وضعیت برق برای مصارف خانگی وجود نداشت و این در حالی است که بسیاری از کشورها با استفاده از ظرفیت رسانه ای تصویری خود همچون تلویزیون با استفاده از رنگ بندی مشترکان را در جریان شدت و ضعف مصرف در مناطق مختلف قرار می دهند.

وی خاطر نشان کرد: امسال با هشدار این شرکت ها بسیاری از مشترکان ما الگوی مصرف را رعایت کردند که در نظر است مشوق هایی را برای آنان در نظر گرفته شود.

سخنگوی صنعت برق افزود یکی از شرکت های دانش بنیان با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق به مشترکان موجب کاهش 305 مگاواتی برق در تهران شده است.

  • ۹۹/۰۵/۰۶

وزارت نیرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">