ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از GC ها قطع امید کرده ایم

| سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر این که پیمانکاران عمومی توسعه شبکه تلفن همراه (GC ) تاکنون موفق به اجرای تعهدات خود نشده اند، گفت که از آنها به طور کامل قطع امید کرده ایم.

حسن رضوی در گفت و گو با خبرنگار "موبنا" در رابطه با وضعیت 3 شرکت پیمانکار طرف قرارداد شرکت ارتباطات سیار برای نصب آنتن های BTS اظهار داشت: در حالی که GC "بهین ارتباط مهر" برای نصب یکهزار و881 سایت متعهد شده بود ،تاکنون یکهزار و 548 سایت BTS توسط این پیمانکار زیر بار رفته است.

وی با بیان این که این شرکت فقط توانسته 80 درصد تعهدات خود را اجرایی کند ؛در خصوص عملکرد دو پیمانکار دیگر شرکت ارتباطات سیار گفت: دو شرکت "خدمات اریکسون" و "پارس ایراتل" نیز به ترتیب 69 و 66 درصد پروژه مورد تعهد خود را به اتمام رسانده اند.

مهندس رضوی با تاکید بر حمایت همه جانبه وزارت ارتباطات از این پیمانکاران تصریح کرد: در شرایط فعلی مشخص نیست GCها کل پروژه را چه زمانی تحویل خواهند داد.

پروژه فاز 3 توسعه شبکه ارتباطات سیار که به پیمانکاران عمومی (GC )سپرده شد، قرار بود تا اردیبهشت ماه سال 85 به اتمام برسد اما به دلیل بروز مشکلاتی از سوی پیمانکاران بخش خصوصی و دولت ،اجرای کامل این پروژه همچنان با تاخیر همراه است .

پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار که از آنها با عنوان GC نام برده می شود ،متعهد به راه اندازی 4 هزار و 700 سایت BTS تا پایان سال 85 شده اند.

  • ۸۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">