ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسامی شرکت‌های هرمی غیرمجاز اعلام می شود

| شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۸۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۱ نظر

قاضی پرونده گلدلوئیست از اعلام اسامی تعدادی از شرکت‌هایی که به صورت هرمی و شاخه‌ای، فعالیت غیرمجاز دارند، در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی قوه قضاییه، قاضی "محمدرضا طائفی"، با اشاره به مقابله جدید دستگاه قضایی با فعالیت این گونه شرکت‌ها، گفت: با کسانی که محصولات گلدکوئیست یا سایر شرکت‌های هرمی را تبلیغ یا به فروش برسانند، برخورد خواهد شد.
وی، همچنین افزود: محصولات عرضه شده این شرکت، جمع‌آوری و محل‌های کشف آن نیز پلمپ خواهد شد.
طائفی، تاکید کرد: مالکان اماکن مختلف باید توجه داشته باشند که املاک خود را در اختیار این گونه افراد قرار ندهند، چرا که با این گونه افراد، برخورد قانونی خواهد شد.
وی، تصریح کرد: به همین منظور به واحد عملیاتی دادستانی تهران دستور داده شد که نسبت به شناسایی این محل‌ها اقدام و محصولات مورد نظر جمع‌آوری شود و در صورت اصرار به فعالیت افراد، این محل‌ها پلمپ خواهد شد.
قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده گلدکوئیست همچنین اظهارداشت که در یکی از آخرین اقدامات پیشگیرانه علیه گلدکوئیست، چهارشنبه گذشته ‪ ۱۰‬نفر از اعضای این شبکه هرمی که در یکی از جلسات عضوگیری شرکت داشتند، دستگیر شدند.

  • ۸۴/۰۸/۱۴

نظرات  (۱)

با عرض سلام و خسته نباشید نظرم اینست که این زالو صفتان باید از این نظام اسلامی ریشه کن شوند تا خون مردم عزیز کشورمان را دیگر نمکند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">