ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استانداردسازی آدرس‌ها در دستور کار پست

| چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه استانداردسازی آدرس‌های پستی و مطابقت با کدپستی‌ها در کشور خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح به استانداری‌ها نامه زده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهری در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد ساماندهی آدرس‌های پستی و کدهای پستی در کشور تأکید کرد: در راستای اجرای طرح یکپارچه‌سازی اماکن پستی در کشور، موضوع انطباق کدپستی و آدرس‌ها و تمامی اطلاعات مکانی را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: بر این اساس ساماندهی معابر بی‌نام، معابر بدون پلاک شهرداری و معابر هم‌نام در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه مکاتباتی با استانداری‌ها داشته‌ایم تا دهیاری‌ها و شوراهای شهری را مکلف کنند نسبت به نصب پلاک و تعیین تکلیف معابر بی‌نام و هم‌نام اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه اماکن هم‌نام در شهرهای بزرگ مانند تهران بسیار زیاد است، ادامه داد: زیربنای استانداردسازی آدرس‌ها و کدپستی‌ها، ساماندهی این مقوله است.

مهری با تأکید بر اینکه بر مبنای پروژه «یکپارچه‌سازی نشانی ایرانیان»، اختصاص کد یونیک به تمامی مکان‌ها، شفاف‌سازی آدرس‌های پستی و انطباق کدپستی با این آدرس‌ها تعریف شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه تا پایان دولت، پلتفرم اولیه این یکپارچه‌سازی اجرایی شود.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، ارائه سرویس‌های جدید از طریق موقعیت جغرافیایی و نیز افزایش سرعت تجزیه مرسولات پستی از جمله اهداف اجرای این طرح خواهد بود.

  • ۹۵/۰۸/۱۹

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">