ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت تلفن همراه و گوشی کل کشور گفت: در سال جاری استقبال از ثبت‌نام سیم‌کارت دولتی مانند سالهای گذشته نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افشار فروتن لاریجانی در یک نشست خبری با اشاره به ورود سیم کارتهای 150 هزار تومانی ایرانسل به بازار و تحت تاثیر قرار دادن قیمت سیم‌کارت‌های دولتی توسط ایرانسل، افزود: با توجه به توزیع آنلاین سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی و کاهش شدید قیمت خرید و فروش سیم‌کارتهای دولتی در بازار انگیزه مردم جهت ثبت‌نام سیم کارت دولتی در سالجاری کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری یعنی ثبت‌نام و فروش سیم‌کارت‌های دولتی در حال حاضر با ورود تالیا و ایرانسل دیگر توجیه‌پذیر نیست و این امر منتفی شده است.

فروتن لاریجانی از اجرای طرح توزیع گوشی‌های تلفن همراه توسط اعضای انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت و گوشی کشور برای حذف واسطه گری و فروش با قیمت مناسب‌تر در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت موبایل پلاس با اشاره به افزایش تعرفه واردات گوشی تلفن به 60 درصد در اوایل سالجاری گفت: با این تعرفه برخی از واردکنندگان رسمی گوشی از واردات منصرف شده‌‌اند.

محمود بهجتی اردکانی افزود: این شرکت اکنون اقدام به واردات گوشی تلفن همراه (نوکیا) با قیمت زیر 100 دلار می‌کند.

وی سهم نوکیا از بازار گوشی تلفن همراه در کشور را 50 درصد بیان کرد و گفت: با توجه به وجود تقاضا برای این برند، تا پایان سالجاری حداقل به 3 میلیون گوشی نوکیا در کشور نیاز خواهیم داشت.

مدیرعامل موبایل پلاس که توزیع کننده سیم‌کارت‌های ایرانسل نیز به شمار می‌رود برخی از ادعاها مبنی بر عمر کم گوشی در ایران را رد کرد و افزود: عمر گوشی تلفن همراه در کشور حداقل 2 سال است.

  • ۸۵/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">