ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال از عملکرد بسیج در فضای مجازی

| شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فضای مجازی امروز میدان نبرد است و باید با این تهاجم برخورد کرد، گفت: بسیج از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان خود به خوبی استفاده کرده و نیروهای انقلابی و ارزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش فارس، سردار آزادی مشاور فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در بیست وهشتمین نشست شنبه های انقلاب با موضوع «بسیج و جوانان» که صبح امروز در شبستان امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد، اظهار داشت: پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس دشمن تهاجم جدیدی را به نام جنگ نرم یا تهاجم فرهنگی به مردم تحمیل کرد، آنها که در جنگ نظامی نتوانستند کشور را اشغال کنند فرهنگ کشور و دل های مردم را نشانه گرفتند و در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس شاهد حضور جوانان انقلابی در بیش از ٥٠ هزار پایگاه مقاومت بسیج در مساجد بودیم.

سردار آزادی تصریح کرد: حلقه های صالحین که با محوریت بسیج و مسجد تشکیل می شود با محوریت انتقال تفکر بسیجی به نسل سوم و چهارم انقلاب کار خود را آغاز کرد.

مشاور فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس شاهد برگزاری سالیانه بیش از ١٠ هزار کنگره برای شهدا هستیم، همچنین در یک دهه اخیر شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور هستیم و سالیانه قریب به ٦ میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا آشنا می شوند.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از هنر بهره می گرفتیم و در این راستا فیلمسازی، مستند سازی و تالیف کتاب های دفاع مقدس باعث آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس شد.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان خود به خوبی استفاده کرده و نیروهای انقلابی و ارزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند، فضای مجازی امروز میدان نبرد است و باید با این تهاجم برخورد کرد.

  • ۹۷/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">