ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال ویژه از مگافون روسیه

| سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ | ۱ نظر

ITanalyze.ir - اپراتور روسی مگافون که گفته می شود یکی از نامزدهای کلیدی رقابت برای دریافت پروانه اپراتور سوم ایران محسوب می شود، با استقبال و تدارکات ویژه ای وارد ایران شد.

یکی از نکات جالب و البته تا حدودی غیر عرف در خصوص حضور این اپراتور در کشور، به نحوه معرفی آن به جامعه ارتباطی و مخابراتی کشور مربوط می شد.

در واقع اپراتور روسی را خود روسها و مدیران روابط عمومی مگافون معرفی نکردند بلکه اولین خبر مربوط به حضور ایشان را وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

در جلسه معارفه این اپراتور نیز در حد معاون وزارت ارتباطات حضور داشتند که خبر از اعلام وجود ایشان درکشور می دادند.

به این ترتیب به نظر می رسد با روند فعلی مگافون روسیه که با استقبال گرم و میهمان نوازی میزبانان ایرانی خود مواجه شده، در آینده نیاز چندانی به روابط عمومی و صرف هزینه های معمول برای تبلیغات نخواهد داشت. چرا که خب تا اینجا که وزارت ارتباطات این زحمت را پذیرفته و چه بسا از این جا به بعد را نیز ایشان قبول زحمت خواهند کرد.

استقبال از اپراتور سوم روسیه یعنی مگافون در حالی صورت می پذیرد که در خصوص حضور سایر نمایندگی های تقریبا مشابه و حتی چینی ها که بخش اعظم شبکه مخابراتی کشور را در سیطره فعالیت خود دارند نیز چنین اتفاق و خوشامد گویی انجام نشده است.

مگافون روسیه قدر این استقبال و موقعیت را بداند!

  • ۸۷/۰۲/۲۴

نظرات  (۱)

خدا به خیر کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">