ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اطلاع رسانی رگولاتوری به جای ایرانسل

| چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ | ۱ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، "ظرفیت‌سازی" را علت تعویق واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم عنوان کرد و از آغاز واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل از اول بهمن ماه خبر داد.

محمود خسروی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در خصوص سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ایرانسل ابلاغ کرده است که مانند سیم‌کارت‌های عادی، واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری را آغاز کند.

وی افزود: البته ایرانسل تا سه ماه پس از دایری، برای اصلاح شبکه و نحوه‌ی واگذاری فرصت دارد؛ بنابراین از نظر قانونی هنوز نمی‌توان به اپراتور دوم اخطار داد، ولی مذاکراتی صورت گرفته تا از اول بهمن ماه ایرانسل سیم‌کارت‌های اعتباری را واگذار ‌کند.

خسروی، خاطرنشان کرد: به دلیل احتمال تقاضای بیش از حد ظرفیت برای سیم‌کارت‌های اعتباری، در حال حاضر اپراتور دوم مشغول ظرفیت‌سازی است؛ چراکه قدرت خرید سیم‌کارت‌های اعتباری از سوی مردم بیشتر و احتمال تقاضای فراوان برای آن وجود دارد.

  • ۸۵/۱۰/۰۶

نظرات  (۱)

اطلاع رسانی! خوب است متن خبر را ببینید "هنوز نمی توان به ایرانسل اخطار داد" این یعنی بیشتر از آنکه مساله انجام یا عدم انجام کار باشد دنبال فرصتی برای اخطار دادن اند. یک کم خنده دار نیست؟ کجای دنیا یک شرکت می آید جزییات مسایل فنی خود را به مشتریان می گوید. نوکیا؟ سونی؟ جنرال الکتریک؟ .... شرکتها که خبرگزاری نیستند. مهم اعلام زمان فعالیت سیم کارتهای اعتباری در زمان خودشان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">