ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه تلفن همراه تالیا اعلام کرد: به دلیل بروز پاره‌ای اختلالات طی چند روز گذشته در وضعیت پوشش دهی این شبکه، مدیریت این مجموعه دستورالعمل افزایش اعتبار زمانی مشترکین تالیا برای مدت یک ماه را به بخش فنی شبکه ابلاغ کرد.

مدیر عامل شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان در سیزدهم شهریور ماه گذشته در یک نشست خبری که به مناسبت اتمام مرحله نخست واگذاری حدود نیم میلیون سیم کارت اعتباری در تهران برگزار شد، از بروز پاره‌ای اختلالات طی ‪ ۶۰‬روز آینده در این شبکه خبر داده بود.

به‌گزارش روز جمعه روابط عمومی تالیا، "حسین بهرام پور"، ضمن عذرخواهی از مشترکین شبکه تلفن همراه اعتباری کشور به خاطر وجود برخی اختلالات این شبکه، گفت: به منظور جبران بخشی از خسارات مشترکین شبکه، دستورالعمل اعمال افزایش یک ماه شارژ زمانی رایگان برای مشترکین این شبکه را ابلاغ کرده است.

بهرام پور با اشاره به وضعیت شاخص‌ها، افزود: علایم بهبود شبکه به خوبی مشهود است اما برای بهبود صد درصد آن به زمان بیشتری نیاز داریم تا بهینه سازی بطور کامل به اتمام برسد.

وی در توضیح خبر مربوط به شرط موفقیت شرکت مخابرات برای افزایش اعتبار مشترکان، اظهار داشت: شرکت مخابرات در این‌باره اظهارداشته که اگر در بررسی‌ها، افزایش اعتبار برای آنها قابل قبول باشد، بخشی از هزینه توسط آنها تامین می‌شود و در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده تالیا خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز شهر تهران به حدود ‪ ۴۰۰‬آنتن ‪ BTS‬تا پایان مرحله اول واگذاری سیم کارت که قرار است مشترکان این شبکه به حدود یک میلیون مشترک برسند، گفت: در حال حاضر برای پاسخگویی به حدود نیم میلیون مشترک موجود در شبکه به ‪ ۲۶۱‬سایت نیاز داریم که از این تعداد در حال حاضر ‪۲۲۶‬ سایت در حال خدمت رسانی است و تا نیمه دوم آبان ماه این تعداد سایت به طور کامل تامین خواهد شد.

بهرام پور همچنین درباره برطرف شدن اشکالات شبکه در نیمه دوم آبان ماه، افزود: در تهران پیش‌بینی لازم برای جابجایی برخی تجهیزات انجام شده و در بخشی مراکز اصلاحاتی نیز انجام شده است، شکبه رو به بهبود بوده و بر اساس پیش بینی‌ها تا نیمه دوم آبان ماه این اشکالات به حداقل می‌رسد.

وی، ادامه داد: ما باید به ناچار مرحله رفتارسنجی مشترکان را سپری و سپس بهینه‌سازی را انجام می‌دادیم و این مرحله نیز تنها مربوط به تالیا نبوده و سایر اپراتورها نیز این مراحل را طی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان، یادآور شد: آنچه در توان داریم به کار گرفته‌ایم تا با کمک و پشتیبانی شرکت مخابرات، شبکه هرچه سریعتر به نقطه مطلوب برسد.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور (تالیا) به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر چهارم خردادماه سال جاری به بهره برداری رسید و قرار است تا پایان برنامه چهارم توسعه به حدود شش میلیون مشترک در سراسر کشور خدمات رسانی کند.

  • ۸۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۱)

هز دیروز سه تا message آمده که اعتبارت تموم شده !!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">