ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت بین المللی آمازون با شیوع ویروس کرونا در جهان بر خلاف اعتراضاتی که به عملکردش می شد حاضر به تعطیلی و دورکاری کارمندانش در بحران کرونا نشد.
به گزارش تسنیم؛ شرکت بین المللی آمازون با شیوع ویروس کرونا در جهان با سیاستهای دولتها در راستای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس همکاری های لازم را نکرد و از ابتدای این بحران هر بار خبر تازه ای از این مخالفتها در رسانه ها منتشر می شد. این شرکت در آخرین تصمیماتش حاضر به دورکاری کارمندانش نشد و اعلام کرد در صورتی که فروشندگانش به فروشگاه‌های مذکور نروند حقوقی دریافت نخواهند کرد.

حالا که این ویروس در امریکا هم مشکلات جدی به وجود آورده آمازون همچنان حاضر به تعطیلی انبارهایش نشده است. به دنبال این اقدامات یکی از کارگران این شرکت در انبار استاتن آیلند ( واقع در نیویورک آمریکا) به ویروس کرونا مبتلا شد. اما آمازون هیچ تصمیم تازه ای برای مقابله نگرفت و حتی اعلام کرد انبار مذکور را هم تعطیل نخواهد کرد.

حالا کارگران انبارهای آمازون قصد اعتراض و راهپیمایی علیه سیاستهای این شرکت را دارند. این کارگران بعد از راهپیمایی با رسانه های گروه مصاحبه خواهند کرد. خواسته کارگران تعطیلی انبار تا زمان پاکسازی کامل است. آنها همچنین از شرکت آمازون خواسته اند تمام فعالیتهایش را متوقف و دستمزد کارگران را پرداخت کند.

اخبار غیر رسمی از ابتلای بیش از یک کارگر این شرکت خبر می دهد و تنها اقدام آمازون در این انبار به خصوص استفاده از دستگاه حرارت سنجی است تا دمای بدن افراد قبل از آغاز شیفت آنها سنجیده شود.

  • ۹۹/۰۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">