ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعزام تیمی از دولت به روسیه برای ارزیابی تلگرام

| چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گروهی از کارشناسان ارشد بخش مخابرات در معیت یک عضو کابینه برای ارزیابی بیشتر فنی و مذاکره درخصوص تلگرام به روسیه سفر کرده اند.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی نوشت: گروهی از کارشناسان ارشد بخش مخابرات در معیت یک عضو کابینه برای ارزیابی بیشتر فنی و مذاکره درخصوص تلگرام به روسیه سفر کرده اند.

پیچیدگی فنی و نرم افزاری تلگرام برخی تصمیمات را با تاخیر روبرو کرده است.

 

نحوه فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی در انتظار نظر مراجع تصمیم گیر کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره نحوه فعالیت پیام رسان های خارجی در کشور باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم گیر در این زمینه باشیم.

به گزارش فارس، محمد جواد آذری جهرمی همچنین درباره بررسی موضوع صوت و تصویر فراگیر صدا و سیما در مجلس گفت: موضوع مهم در این حوزه تعریف صوت و تصویر فراگیر است که مرجع تعیین این تعریف شورای عالی فضای مجازی است. پیشنهاد ما این است که این تعریف در شورای عالی فضای مجازی تصویب شود و بعد نظام قانون گذاری بر اساس این تعریف تدوین شود. هر گونه قانون گذاری قبل از تبیین این عبارت باعث مشکلاتی در مدل اقتصادی و مدل توسعه ای لایه خدمات و محتوا در شبکه ملی اطلاعات می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">