ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به منظور رعایت شرایط رقابت در بازار, تعرفه تلفن همراه اعتباری برای شرکت ارتباطات سیار معادل تعرفه فعلی شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان (تالیا) تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایلنا ، کمیسیون تنظیم مقررات در جلسه شماره 18 خود به بررسی و تصویب تعرفه‌‏های ارائه خدمات تلفن همراه اعتباری شرکت ارتباطات سیار و بررسی و تصویب تعرفه‌‏ها و حق السهم دفاتر خدمات ارتباطی پرداخت.

بر این اساس ، در بند 1 این صورت جلسه تعرفه تلفن همراه اعتباری ارتباطات سیار معادل تعرفه فعلی تالیا تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین ، با توجه به پیشنهاد ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات ، مقرر شد شرکت مخابرات ایران طرح پیشنهادی خود را برای کاهش تعرفه موضوع بند 1 شامل (شرکت ارتباطات سیار و تالیا) را حداکثر ظرف مدت دو ماه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال تا در کمیسیون مطرح شود.

کمیسیون توصیه کرد؛ تعرفه تا سقف حداکثر 30 درصد بیشتر از تعرفه‌‏های کارکرد مصوب تلفن همراه پس پرداخت باشد.

در بند 2 صورت جلسه نیز تعرفه ارائه صورت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مبلغ 500 ریال برای چاپ هر صفحه و مبلغ 3 هزار ریال برای ارائه صورت ریز مکالمات مشترکین به صورت کپی فرم تعیین شد.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات ، حق السهم کلیه دفاتر امور مشترکین تلفن همراه و دفاتر خدمات ارتباطی برای ارائه خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت مشروط بر این که 90 درصد عملیات مربوطه در دفاتر انجام شود, از 20 درصد به 40 درصد افزایش می‌‏یابد.

گفتنی است, طبق تبصره یک این مصوبات در صورتی که خدمات مذکور کمتر از 90 درصد در دفاتر ارائه شود با افزایشی از 20 درصد به 30 درصد حق السهیم موافقت شد.

همچنین، طبق تبصره 2 جهت تعیین درصد انجام عملیات در دفاتر مقرر شد کمیته‌‏ای با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل و تصمیمات این کمیته مورد تایید کمیسیون باشد.

بر اساس این گزارش ، با افزایش حق السهم دفاتر در رابطه با ارائه خدمات پستی موافقت نشد و کماکان 40 درصد قبلی به قوت خود باقی خواهد ماند.

همچنین، تاکید شد: افزایش حق السهم‌‏های دفاتر تحت هیچ شرایطی منجر به افزایش تعرفه مشترکین نشده و هیچ گونه وجهی از مشترکین و استفاده کنندگان از خدمات تلفن همراه, ثابت و سایر خدمات دریافت نخواهد شد.

  • ۸۵/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">