ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش پرداخت الکترونیکی در کشور

| شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۸۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بازاریابی و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از "رشد قابل توجه" پرداخت اینترنتی به‌وسیله کارتهای الکترونیکی بانکی در سه ماهه اخیر خبر داد.

"مجید شکوهی" گفت: هم اکنون پرداخت قبوض برق، آب و تلفن به خصوص تلفن همراه با استقبال خوب مردم روبرو شده و سازمانهای آب، برق و مخابرات و غیره همکاری مطلوبی برای افزایش پرداخت وجه قبوض از طریق اینترنت داشته‌اند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت‌تجارت‌الکترونیک پارسیان، راه‌اندازی پرداخت‌های اینترنتی بتدریج می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش مراجعات مستقیم مردم به بانکها و سازمانهای دولتی، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و تسهیل ارایه خدمات عمومی داشته باشد و به شفاف‌سازی انجام امور مالی توسط سازمانها کمک کند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اشاره به مصوبات دولت برای فراگیر کردن ارایه خدمات پرداخت الکترونیکی، گفت: شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان آمادگی کامل برای همکاری با سازمانهای دولتی و عمومی برای تسهیل پرداختها از طریق نصب دستگاههای کارتخوان یا فراهم کردن امکان پرداخت اینترنتی دارد.

وی افزود: با اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی مناسب و وسیعی که از طریق بانکها شده است، همه روزه شاهد استقبال بیش از پیش مردم برای استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیکی و پرداخت اینترنتی هستیم.

وی اضافه کرد: در همین رابطه با سازمانهایی مثل شرکت گاز، معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و شهرداری مکاتبات مکرر و مستمری برای تسری خدمات مزبور انجام شده تا مردم بتوانند برای پرداخت قبوض گاز و جریمه و عوارض و سایر پرداخت‌های شهرداری نیز از طریق اینترنتی اقدام کنند.

  • ۸۵/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">