ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر منطقه ای شرکت نوکیا در ایران از اقدامات جدید این شرکت برای مبارزه با عرضه گوشی های غیر اصل با عناوین دقیق و یا شبیه به مارک تجاری نوکیا در منطقه خاورمیانه خبر داد.

بیژن خیابانی مدیر منطقه خاورمیانه نوکیا در ایران در پاسخ به اقدامات این شرکت برای مهار عرضه گوشی های تقلبی نوکیا و یا مارک ها و گوشی های شبیه به محصولات این شرکت گفت : اصولا تهیه کالاهای تقلبی در مورد اجناس و برندهایی صورت می پذیرد که به نوعی با استقبال بازار مواجه می شود چراکه در غیر این صورت اصولا کپی برداری غیراقتصادی و غیر منطقی خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت نوکیا پس از اطلاع از عرضه نمونه های تقلبی برخی از محصولات خود، اقدامات خود را در سطح منطقه خاورمیانه و به منظور برخورد با مبادی اصلی تولید و عرضه این گوشی ها آغاز کرده است.

به گفته وی در همین راستا 17 مرکز فروش و عرضه انبوه محصولات تقلبی نوکیا در منطقه خاورمیانه شناسایی شده و به آنها اخطارهای حقوقی لازم داده شد.

خیابانی محور اصلی شکایت نوکیا را حقوق معنوی (کپی رایت) اعلام کرد و اظهار داشت: آنچه مورد اعتراض و شکایت ما قرار دارد، خدشه حقوق معنوی ماست.

مدیر منطقه خاورمیانه نوکیا در ایران در خصوص اقدامات نوکیا در لایه خریداران و مصرف کنندگان نهایی محصولات این شرکت گفت: در این مورد به توزیع کنندگان رسمی و قانونی نوکیا اطلاعات لازم داده شده است، همچنین ما این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که در صورت خرید از مراکز معتبر و رسمی این شرکت با هیچ مشکلی در تهیه جنس اصل مواجه نشوند.

خیابانی گارانتی های پارس ایراتل، نیا و اتصالات را از گارانتی های رسمی و مورد تایید نوکیا در ایران اعلام کرد.

  • ۸۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">