ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ شانزدهم با کمبود فضا مواجه است

| يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به استقبال شرکت های خصوصی و دستگاه های دولتی از حضور در الکامپ شانزدهم، عملا با کمبود جا در این نمایشگاه مواجه شده ایم.

به گزارش ستاد خبری الکامپ شانزدهم، محمد ثروتی رییس ستاد اجرایی نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: حداکثر فضایی که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برای برپایی الکامپ در اختیار سازمان نظام صنفی ریانه ای کشور گذاشته، 20 هزار متر است.

وی دلیل قراردادن سقف 20 هزار متر مربعی برای الکامپ را با توجه به کمیت نمایشگاه سال گذشته رده بندی این نمایشگاه در رتبه "ب" عنوان کرد و گفت: ما اعتقاد داریم الکامپ با توجه به شور و هیجانی که دارد و استقبال گسترده مردم و کارشناسان باید جزو نمایشگاه های رده اول باشد و با 20 هزار متر مربع نمی توان تمامی توان صنعت فناوری اطلاعات کشور را به نمایش گذاشت.

ثروتی گفت: امسال فرایند اختصاص فضا به شرکت ها به صورت اینترنتی و کاملا شفاف صورت گرفت و در ساعات اولیه ثبت نام بخش عمده فضای نمایشگاهی به فروش رسید. اما اکنون که شرکت های بزرگ دیگر برای درخواست فضا مراجعه می کنند متاسفانه با کمبود جا مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به استقبال شایان توجه دستگاه های دولتی از حضور در الکامپ با توجه به توصیه اکید معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری و مدیریت درخور قدردانی شورای عالی اطلاع رسانی، در سالن دولت الکترونیکی نیز با کمبود فضا مواجه بوده ایم.

رییس ستاد اجرایی الکامپ همچنین گفت: یکی از ویژگی های الکامپ امسال توجه ویژه شرکت ها به ساخت و ساز غرفه است به طوری که بیش از 70 درصد غرفه ها امسال دارای طراحی و غرفه سازی (خودساز) خواهد بود. به این ترتیب امسال نمایشگاهی به مراتب شکیل تر و چشم نواز تر خواهیم داشت.

شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ 2010) از 17 تا 20 آبان ماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران در14 سالن و با حضور بیش از 400 شرکت و 30 دستگاه و سازمان دولتی برگزار می شود.

پیش بینی می شود که این نمایشگاه امسال پذیرای بیش از 200 هزار نفر بازدید کننده باشد.

  • ۸۹/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">