ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امروز را در تاریخ انفورماتیک کشور ثبت کنید

| شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - امروز مصادف با شنبه 31 اردیبهشت ماه 1384را باید در تاریخ انفورماتیک کشور ثبت کرد. بالاخره یک برگه دعوتنامه از طرف شورای عالی انفورماتیک و آنهم پس از سال ها مدیریت فردی به نام دکتر سپهری راد در این شورا برای مطبوعات فکس شد.

و چه اتفاق بزرگ ، بی سابقه و در عین حال عجیبی در تاریخ انفورماتیک کشور رخ می دهد. امروز رییس شورای عالی انفورماتیک در کمال تعجب نشست خبری گذاشته است. تکرار می شود شورای عالی انفورماتیک نشست خبری گذاشته است. ایشان پس از مدت ها دوری از ارباب جراید امروز قصد دارد درخصوص نظام صنفی رایانه ای به ایراد سخنرانی بپردازد.

افسوس که فرصت ندارم تا در این نشست حاضر شوم چون در آن صورت به عنوان اولین سوال از وی می پرسیدم که چه مصلحت شخصی باعث شده تا امروز خبرنگار دعوت کنید. شما که طی سال های مدیریت خود هیچگاه پاسخگوی نحوه عملکردتان نبودید چطور امروز می خواهید سخنرانی کنید؟

البته نظرم را عوض می کنم شاید اگر وقت هم داشتم در این نشست حاضر نمی شدم تا ایشان و دوستانی که همچون ایشان هستند بدانند که یک روزنامه نگار و یک رسانه آلت دست ایشان نیست که هر وقت ودر هر موردی که اوضاع کمی قمر در عقرب شد دعوتشان کنند و هر آنچه می خواهند بگویند. ای کاش همکاران مطبوعاتی به ویژه جوانترها نیز کمی هوشیارتر رفتار کرده و شان وجایگاه یک روزنامه نگار را حفظ کنند.

افرادی همچون آقای سپهری راد رییس شورای عالی انفورماتیک به مطبوعات تنها زمانی نیاز دارند که خود احساس کنند.

  • ۸۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">