ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زهرا امیری ـ امکان رسیدگی به شکایات و پیشنهادات کاربر Hosting (خدمات میزبانی سایت) در کشور وجود ندارد.

«احمدرضا یوسفی»، معاون فنی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب گفت: برخی از شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات Hosting در تبلیغات خود مواردی را ذکر می‌کنند که جزیی از سرویس محسوب نمی‌شود به عنوان مثال می‌گویند این ماشین 4 چرخ دارد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات نیز این شرکت‌‌ها مواردی را در تبلیغات خود ذکر می‌کنند که در عمل، ارایه نمی‌شود.

وی تاکید کرد: به همین سبب باید به وضع نابسامان شرکت‌‌های ارایه‌دهنده خدمات Hosting (میزبانی سایت) رسیدگی شود و بهتر است که این کار را سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برعهده گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که اینترنت در کشور ما پدیده جدیدی است و همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تجربه‌ای نداشته‌اند و اغلب شرکت‌های فعال در زمینه ارایه خدمات میزبانی سایت بی‌‌تجربه‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از خدمات Hosting به طور مناسب ارایه نمی‌شود، افزود: برخی از معضلات نیز به ندانستن دانش فنی تعدادی شرکت‌ها مربوط می‌شود اما به دلیل اینکه حوزه ارایه خدمات Hosting درآمدزا است در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند.

شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات Hosting در تبلیغات خود مواردی را ذکر می‌کنند که جزیی از سرویس محسوب نمی‌شود به عنوان مثال می‌گویند این ماشین 4 چرخ دارد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات نیز این شرکت‌ها مواردی را در تبلیغات خود ذکر می‌کنند که در عمل، ارایه نمی‌شود.

وی در مورد ارایه خدمات کنونی شرکت‌های ارایه‌دهنده فعالیت میزبانی سایت گفت: کیفیت خدمات این شرکت‌ها نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته و دلیل آن رقابتی است که در این حوزه وجود دارد.

  • ۸۴/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">