ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتایج میزان رضایت کاربران از خدمات اینترنت، در سامانه اندازه گیری شاخص های سرویس های ارتباطی در دسترس عمومی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با ایجاد سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران از سرویس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از کاربران خواسته است که میزان رضایت خود را به صورت الکترونیکی از سرویسها و خدماتی که از اپراتورهای مختلف دریافت می کنند اعلام کنند.

هم اکنون پس از گذشت بیش از ۴ ماه از راه اندازی این سامانه، نتایج این نظرسنجی مکانیزه که توسط کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات به دست آمده است، اعلام شد.

نتایج اولین دوره نظرسنجی مکانیزه از مشترکان شرکتهای مخابرات، اپراتورهای اینترنت پرسرعت بی سیم و باسیم (ADSL، وایمکس پیشرفته و TDLTE ) در سامانه اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران قابل مشاهده است.

این نتایج در ۳ شاخص اینترنت پرسرعت، اینترنت بی سیم (وایمکس) و ارتباطات ماهواره ای مورد ارزیابی قرار گرفته است و مطابق با محدوده جغرافیایی، بازه زمانی و استان و شهر و منطقه مورد نظر کاربر، سرویس دهندگان این خدمات، مقایسه و امتیاز گرفته اند.

رگولاتوری در این زمینه اعلام کرد: این نظرسنجی پس از ایجاد سامانه روی بخش خدمات الکترونیک پورتال اینترنتی رگولاتوری در یک دوره سه ماهه از ۱۵ دی ماه سال ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ انجام شده و نظر مشترکان در ۵ شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به صورت مکانیزه سنجیده شده است.

ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم و ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان شده است.

در حال حاضر کاربران می‌توانند با ورود به آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction و یا لینک ایجاد شده بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند و سرویس موردنظر خود را براساس پارامترهای اعلام شده از اپراتورهای اینترنتی دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">