ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابراتی ام.تی.ان آفریقای جنوبی اعلام کرد، در راستای پروژه اپراتور دوم تلفن همراه، طی دو تا سه سال آینده بیش از 5/1 میلیارد دلار در زمینه تلفن همراه در ایران سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، یوتوما نلکو، مدیر اجرایی شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی اعلام کرد که این شرکت در طی دو تا سه سال آینده بیش از 5/1 میلیارد دلار در بخش تلفن همراه ایران سرمایه گذاری خواهد کرد.

این شرکت با امضاء توافقی در چند روز گذشته 49 درصد از سهام شرکت ایران سل به ارزش 2 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب برای اولین بار وارد بازار تلفن همراه خاورمیانه شد.

شرکت ام تی ان که بزرگترین شرکت تلفن همراه در آفریقا می‌باشد انتظار دارد در آمد سرشاری از فعالیت‌های خود در ایران و خاورمیانه به دست بیاورد.

در عین حال این شرکت با نگرانی هایی نیز در ایران مواجه است که دعوای حقوقی شرکت ترک سل با ایران از آن جمله می باشد.شرکت ترک سل مدعی است همچنان در شرکت ایران سل صاحب حق است و تهدید کرده است به دادگاه های محلی و بین المللی برای احقاق حقوق خود مراجعه کند.

براساس این گزارش، شرکت ام تی ان در حال حاضر 10 میلیون مشترک تلفن همراه در آفریقای جنوب و 5/8 میلیون مشترک در نیجریه به عنوان بزرگترین بازارهای این شرکت در قاره آفریقا دارد.

  • ۸۴/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">