ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتخابات و الکامپ تمام شد

| يكشنبه, ۵ تیر ۱۳۸۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - انتخابات تمام شد البته اگر صدا و سیما لطف کرده و رضایت دهد. از صدا و سیما انتقاد دارم چون ول کن نیست و طوری گزارش انتخابات را می دهد که همه را شاکی می کند. گزارش های ساده کم محتوا و از قبل معلوم که خدا می داند کی تمام می شود.

اما دیروز واکنش دوستان و همکاران بسیار جالب و در مواردی ناراحت کننده بود. دیروز بعضی ناراحت، بعضی نیمه خندان، بعضی بی تفاوت و متاسفانه بعضی ها به شدت عصبانی بودند. البته این گروه آخر که خیلی عصبانی بودند طوری حرف می زدند که انگار کلی روی نتیجه انتخابات و پیروزی آقای هاشمی سرمایه گذاری کرده بودند. به اعتقاد من ناراحتی با عصبانیت کاملاً فرق دارد ومن احساس می کردم برخی از این افراد عصبانی احتمالاً پست یا مقام مهمی را از دست دادند!

خوب از سیاست بگذریم. راستی ظاهراً نمایشگاه الکامپ امروز تمام می شود! این دیگه از اون نمایشگاه ها بود. ولی یک سخن با مخالفان برگزاری الکامپ توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی داشتم. آقایان دیدید که نمایشگاه الکامپ بالاخره برگزار شد. شما فکر کردید برگزاری یک نمایشگاه یک کار علمی با برنامه ریزی ، دشوار و پیچیده است؟ خیر اصلاً هم این چنین نیست! برگزاری یک نمایشگاه که کاری ندارد یک سالن را می گیرید، داخل آن را پارتیشن می کنید و بعد می فروشید.

دیگه نگران هیچ چیزی نباشید چون خودش برگزار می شود. این دوستان مخالف فکر کرده اند می توانند مانع برگزاری این نمایشگاه شوند.خیر آقایان! مسوولان اگر بخواهند این نمایشگاه را با حضور 10 شرکت و حتی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می کنند.

خلاصه آن که برگزاری این نمایشگاه پیام روشنی نیز برای مسوولان نمایشگاه جیتکس دبی داشت که برگزاری نمایشگاه تخصصی آنطور هم که شما فکر می کنید کار سختی نیست و به زودی نمایشگاه جیتکس در آستانه فروپاشی قرار خواهد گرفت چون به هر حال قیمت غرفه های ما ارزان تر از جیتکس است. ولی راستی خارجی ها و شرکت های بزرگ با آن که می دانند ما اینقدر غرفه هایمان را ارزانتر از عرب های گرانفروش! می فروشیم، چرا به نمایشگاه الکامپ ما نمی آیند؟!

  • ۸۴/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">