ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه‌اول در ادامه توسعه فعالیت‌های مرتبط با مسوولیت اجتماعی خود، بار دیگر مورد انتخاب و اعتماد سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفت و توانست به عنوان حامی اصلی این جشنواره به ایفای نقش بپردازد.

اما اپراتور اول تلفن همراه کشور که با شعار «همراه اول، حامی هنر ایران زمین» از بزرگترین رویداد هنری کشور حمایت کرده امسال علاوه بر ایفای نقش سابق در دوره‌های قبل مبنی بر ایجاد بستر مطمئن برای دریافت آرای مردمی، نقش دیگری را نیز به عهده گرفت.

این موضوع که برای نخستین بار رخ می‌دهد، انتخاب بهترین‌های تمام ادوار جشنواره فجر از سوی مردم است. براین اساس مردم می‌توانند برای انتخاب بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن تمام ادوار-36 دوره گذشته– در نظرسنجی همراه اول شرکت کنند. اتفاقی که خروجی و نتایج آن قطعا برای جامعه هنری و سینمای ایران بسیار جذاب است.

این اقدام از طریق اپلیکیشن روبیکا انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند به ثبت نظر خود برای انتخاب بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد تاریخ 36 دوره‌ای جشنواره فجر بپردازند.

برای این کار سامانه USSD به شماره *710# و اپلیکیشن روبیکا در نظر گرفته شده است و تماشاچیان پس از تماشای هر فیلم با استفاده از کدی که روی بلیت‌شان درج شده امکان شرکت در این نظرسنجی را دارند.

همچنین مخاطبان فیلم‌های جشنواره برای شرکت در رأی‌گیری بهترین اثر از نگاه تماشاگران می‌توانند از ۲ طریق این کار را انجام دهند. ساده‌ترین روش برای شرکت در رای‌گیری شماره‌گیری #۷*۷۱۰* و طی کردن مراحل از طریق تلفن همراه است. راه دیگر استفاده از اپلیکیشن رای‌گیری است که مخاطبان باید جهت دسترسی به آن کد «کیو آر» روی بلیت را اسکن کنند و از طریق اپلیکشن از میان ۵ گزینه موجود، رای خود را به فیلم بدهند.

ورود همراه‌اول به گسترش کاربردهای فناوری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، رویکرد جدیدی محسوب می‌شود که از یکسو موجب فراهم‌سازی مقدمات توسعه بازار ارایه خدمات کسب‌وکارهای نوین شده و از سوی دیگر زمینه فرهنگ‌سازی و آشنایی کاربران عمومی با کاربردهای متنوع فناوری را به همراه دارد.

بر اساس این گزارش در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در پردیس ملت تهران برگزار شد، با حضور شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و جمعی از خبرنگاران از پوستر و شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» بود رونمایی شد.

در این مراسم شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت های برجسته این حوزه است، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.

وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایتگری و مسوولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.

در ادامه مراسم ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره سی و هفتم با اشاره به اینکه اختتامیه ۲۲ بهمن ماه خواهد بود، بیان داشت: قرار است ۱۳ بهمن ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده‌اند برگزار شود. وی افزود: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را بصورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.

 

  • ۹۷/۱۱/۱۳

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">