ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اندر احوالات گفت و گو های جهت دار!

| شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

م.ر.بهنام رئوف - یک کارشناس مخابرات (!) در گفت و گویی بیان کرده است که رد صلاحیت شرکت ... (اسمشو نبر) برای وجهه کشور مناسب نیست!.

این کارشناس(!) گفته که اعلام عدم صلاحیت برنده مزایده اپراتور سوم در این برهه زمانی به دور از منطق است چرا که ‌هر گونه بحث و یا اشکال‌‏گیری در مورد برنده مزایده اپراتور سوم باید قبل از فرآیند مزایده انجام و بررسی می‌‏شد.

این کارشناس(!) همچنین اضافه کرده که مزایده اپراتور سوم در چندین مرحله انجام گرفت که یکی از آن مراحل ثبت و تائید صلاحیت شرکت‌‏کننده‌‏ها بود و دیگر بررسی مدارک و پیشنهادات که در آن زمان رسانه‌‏ها و یا کارشناسان باید در مورد صلاحیت شرکت ... (اسمشو نبر) اعتراض و یا مورد بررسی قرار می‌‏دادند.

به اعتقاد این کارشناس (!)‌ این اعتراض بعد از تائید برنده جای شک و تردید دارد که از این اعتراضات هدفی پشت پرده است یا خیر، بعد از برنده شدن اتصالات در مزایده اپراتور سوم این اعتراض‌‏ها حتی برای فضای سرمایه‌‏گذاری کشور مناسب نیست.

دامه ...)

  • ۸۷/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">