ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انگلیسی‌ها معتاد اینترنت شده‌اند

| جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

تازه‌ترین گزارش نهاد ناظر بر رسانه‌های انگلیس موسوم به آفکام نشان می‌دهد که یک‌پنجم مردم این کشور زمان بیشتری را در فضای مجازی تا در محیط کار سپری می‌کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از آفکام، دست‌کم 20 درصد مردم انگلیس بیش از 40 ساعت از وقت خود در هفته را در فضای مجازی سپری می‌کنند و از این میزان، نیمی می‌گویند که زندگی بدون اینترنت کسل‌کننده است.
بر اساس شاخص اداره کار و امور بازنشستگی انگلیس، کار تمام‌وقت به شرایطی اطلاق می‌شود که فرد 40 ساعت در هفته مشغول به کار باشد.
همچنین، درحالی‌که تعداد گوشی‌های همراه بیش از جمعیت مردم انگلیس است، آمار تماس‌های تلفنی به‌شدت کاهش‌یافته و جای خود را به نرم‌افزارهای اینترنتی همچون واتساپ (WhatsApp) داده است.
بر اساس این گزارش، مردم انگلیس کشور هر 12 دقیقه یک‌بار گوشی هوشمند خود را چک می‌کنند و دوسوم آن‌ها این اقدام را بخش مهمی از زندگی خود توصیف می‌کنند.
'ایان مکری' مدیر بخش بازار هوشمند آفکام دراین‌باره می‌گوید: طی یک دهه گذشته، روش زندگی مردم براثر عواملی همچون گوشی‌های هوشمند، بهبود سرعت اینترنت و خدمات نوین فناوری اطلاعات تغییر کرده است.
او دراین‌باره توضیح داد که مردم از طریق گوشی‌های هوشمند راحت‌تر می‌توانند به امور جاری زندگی خود ازجمله کار از راه دور بپردازند.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد که 15 درصد مردم انگلیس احساس می‌کنند که براثر وابستگی زیاد به اینترنت و استفاده از گوشی‌های همراه، دائم سرکار بوده و نیمی از آن‌ها اذعان می‌کنند که دنیای مجازی تأثیر منفی در روابط عمومی آن‌ها گذاشته است.
بر اساس آخرین سرشماری دفتر آمار ملی انگلیس، جمعیت این کشور در سال 2016 میلادی، 65 میلیون و 640 هزار تن ثبت‌شده است. از این میزان 68.6 درصد معادل 44 میلیون و 953 هزار تن صاحب گوشی هوشمند هستند.
موسسه «استاتیستا» تخمین زده است که در سال گذشته میلادی (2017) نزدیک به 2 میلیارد و 320 میلیون تن در سراسر جهان صاحب گوشی هوشمند بوده‌اند.

  • ۹۷/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">