ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی- اولین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهور در هفته جاری برگزار می شود.

سید احمدمعتمدی وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: اولین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات به ریاست ، سید محمد خاتمی رییس جمهور و 9 وزیر کابینه تشکیل خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب دبیرشورای عالی فناوری اطلاعات گفت: به علت تغییراتی که در کابینه در حال شکل گیری است بهتر است دبیر این شورا در دولت آینده مشخص شود.

سید احمد معتمدی خاطر نشان کرد: تصویب آیین نامه داخلی شورا و تعیین کمیسیونهایی که در شورا باید تشکیل شود از جمله محورهای این جلسه خواهد بود.

وی افزود: در این جلسه چهارچوب نظام فناوری اطلاعات کشور و برنامه چهارم توسعه IT نیز مرور خواهد شد.

یک مقام آگاه در وزارت ارتباطات نیز گفت: طبق اساسنامه شورای عالی فناوری اطلاعات علاوه بر رییس جمهور نه وزیر و سه نفر غیردولتی نیز حضور دارند که اسامی افراد غیردولتی هنوز نهایی نشده است.

وزیر ارتباطات در خصوص متولی فناوری اطلاعات کشور گفت: براساس آخرین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در هفته گذشته مطرح شد مسئله متولی فناوری اطلاعات در کشور حل شد و تداخل ها از بین رفت وی افزود: براساس این مصوبه وظایف تفکیک شده و دیگر مشکلی از این جهت نخواهیم داشت. براین اساس شورای عالی اطلاع رسانی عمدتا به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خواهد پرداخت و شورای عالی فناوری اطلاعات به مسائل فنی و دیگر بحث های حوزه فناوری اطلاعات می پردازد.

  • ۸۴/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">