ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپلیکیشن تایید سلامت بهداشتی رستوران

| سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از رصد سلامت بهداشتی رستورانها با استفاده از اپلیکیشن جدیدی خبر داد که مردم می‌توانند در سراسر کشور وضعیت بازرسی و سلامت بهداشت هر رستورانی را متوجه شوند.

خسرو صادق نیت با اشاره به طرح جدید رتبه بندی بهداشتی رستوران‌ها به وسیله اپلیکیشنی جدید اظهار داشت: مردم می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن که در وبگاه مرکز سلامت محیط و کار قرار دارد از وضعیت بازرسی بهداشتی و امتیازهای سلامت رستوران‌های مناطق خود مطلع شوند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این طرح سراسر و در کل کشور در حال اجرا است، گفت: مردم می‌توانند این اپلیکیشن را از وبگاه markazsalamat.behdasht.gov.ir دانلود کنند.

صادق نیت تصریح کرد: این اپلیکیشن رتبه بندی بهداشتی رستوران‌ها، در قسمت فضای مجازی نرم افزار بازار نیز قرار دارد و با داشتن این اپلیکیشن به خوبی متوجه می‌شوند که رستورانی که به آن مراجعه می‌کنند به چه صورت و چه مقدار بازرسی بهداشتی شده است و امتیاز سلامت آن به چه صورت است.

به گزارش تسنیم رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که اگر مشخصات و اطلاعات بهداشتی رستورانی در این اپلیکیشن وجود نداشته باشد، مردم باید چه کنند و به چه معنا است، خاطرنشان کرد: این به معنای آن است که مراحل بازرسی این رستوران‌ها هنوز کامل نشده است. همچنین این طرح فعلاً برای رستورانها اجرا شده است و در آینده برای صنوف دیگر نیز گسترش می‌یابد.

  • ۹۵/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">