ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد انگیزه برای خروج دانش‌آموزان از تلگرام

| شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای خروج دانش آموزان و والدین شان از تلگرام به دنبال ایجاد انگیزه هستیم تا به پیام رسان های داخلی بپیوندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحایی در حاشیه نشست «هم اندیشی مدیران ارشد دولت» در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش برای ممنوعیت استفاده بخش‌های دولتی از تلگرام بخشنامه‌هایی را ۲ هفته پیش ارسال کرده است که بنا بر این بخشنامه بخش‌های دولتی اجازه استفاده از تلگرام را ندارند. احتمالا ظرف دو روز آینده با دو پیام رسان داخلی به نتیجه خواهیم رسید و آنها را معرفی خواهیم کرد اما در حوزه دانش آموزی باید برای خروج دانش آموزان و والدینشان از تلگرام به دنبال ایجاد انگیزه هستیم تا به پیام رسان های داخلی بپیوندند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولیت اصلی برگزاری امتحان کنکور با وزارت علوم است. در آخرین جلسه‌ای که بنده با وزیر علوم داشتم؛ قرار شد به زودی جلسه‌ای در راستای روشن شدن میزان سهم تکلیف دروس نهایی به عنوان سوابق تحصیلی در کنکور برگزار شود. امیدواریم این جلسه زودتر تشکیل شود و آن تصویری که مردم باید مراحل مختلف کنکور را بدانند برایشان روشن شود.

بطحایی بیان کرد: با تسهیلاتی که در قانون بودجه ۹۷ دیده شده است، می‌توانیم عملکرد بهتری در زمینه نوسازی مدارس داشته باشیم. امیدواریم مبانی تحقق این امر به زودی فراهم شود. در تبصره‌های مختلف مبالغی تعیین شده ، اما مجموعا حدود ۲.۵ برابر اعتبارات سال گذشته پیش‌بینی شده است. سهم ۵۰ درصد دولت برای مدارس خیرساز هم در سال ۹۷ با رشد رو به رو خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">