ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد پرونده الکترونیکی سلامت برای 68 میلیون ایرانی

| چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ثبت الکترونیک پرونده سلامت برای 68 میلیون نفر از مردم سراسر کشور خبر داد.

علیرضا رئیسی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اطلاعات افراد در سامانه (سیب) ثبت شده است که نقش مهمی در مدیریت و پیگیری بهتر و دقیق تر در جهت ارتقا سلامت مردم دارد.
وی تاکید کرد: هم اکنون سامانه (سیب) در سطح یک و تنها برای مراکز بهداشتی درمانی تعریف شده اما به طور قطع نیاز است به سطوح 2 و 3 شامل بخش خصوص، مطب ها، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها متصل شود که مقدمات آن در حال انجام است.

** فعالیت 24 هزار و 800 مرکز بهداشتی ، درمانی در کشور
معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 24 هزار و 800 مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در کشور فعال است که از این تعداد 17 هزار و 860 مرکز خانه بهداشت و مابقی مرکز جامع سلامت شهری و روستایی است.
دکتر رئیسی افزود: 30 هزار بهورز و 22 هزار مراقب سلامت در این مراکز در مناطق مختلف کشور مشغول خدمات رسانی در حوزه های مادران باردار، نوزدان، واکسیناسیون، تغذیه و سلامت روان هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">