ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل از صدا و سیما مجوز IPTV گرفت

| چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

ایرانسل پروانه راه‌اندازی تلویزیون تعاملی را از صداوسیما دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی که عصر روز سه‌شنبه پنجم بهمن 95 در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس این سازمان و جمعی از معاونان وی برگزار شد، ایرانسل پروانه راه‌اندازی و بهره‌برداری آزمایشی تلویزیون تعاملی را از سازمان صداوسیما دریافت کرد.

در این پروانه که به امضای رضا قدیمی، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما رسیده و علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل آن را دریافت کرد، مجوز فعالیت در حوزه خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV و / یا OTT) در دوره اول شامل آماده‌سازی زیرساخت، آزمودن و بهره‌برداری آزمایشی به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل که طی فراخوان عمومی انتخاب اپراتورهای ارائه سرویس مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفته است، در آینده نزدیک با ارائه اپلیکیشن تلویزیون تعاملی، این امکان را در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا مجموعه گسترده‌ای از محتوای صوتی و تصویری، اعم از پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما، شبکه نمایش خانگی، پخش آنلاین برنامه‌های فرهنگی، هنری و... را از این طریق دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">