ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل برای تامین شبکه کرج اقدام نکرده است

| يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۸۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

بیش از یک ماه است که آمادگی کامل خود را به شرکت ایرانسل در خصوص تامین و تجهیز شبکه ارتباطی کرج و ساری اعلام کرده‌‏ایم.

مهندس چهرقانی ، مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب ، گفت: شرکت زیرساخت آمادگی خود را به ایرانسل به صورت کتبی اعلام کرده است.

وی ، با بیان این که از طرف زیرساخت مشکلی در ارتباطات شبکه برای اتصال کرج و ساری وجود ندارد، اظهارداشت: ایرانسل درخواست تامین شبکه را در کرج و ساری داده بود که طی یک ماه گذشته این درخواست آماده شد و شرکت زیرساخت طی چند فقره نامه پیگیر این مسئله بود، اما تاکنون کسی از ایرانسل به عنوان نماینده برای طی کردن مراحل قانونی و اداری مراجعه نکرده است.

چهرقانی، با تاکید بر این که علی رغم آن که کتبی به ایرانسل اعلام کرده‌‏ایم، افزود: در حال حاضر نیز اعلام می‌‏کنیم که نیاز زیرساختی ایرانسل آماده است و این شرکت باید قرارداد منعقد کند.

مدیر روابط عمومی ارتباطات زیرساخت ، خاطرنشان کرد: تجهیزات و ظرفیت درخواستی ایرانسل آماده است و نماینده این شرکت برای تحویل آن باید اقدام کند.

  • ۸۵/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">