ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل تخفیف به دولتی‌ها را متوقف کرد

| دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در خصوص خبر تخفیف این شرکت به سازمانهای دولتی اعلام کرد: مبلغ سیم کارت در زمان ارایه این پیشنهاد با توجه به پیش بینی ها 120 هزار تومان و با احتساب 20 درصد مالیات 144 هزار تومان تعیین و به عنوان پیشنهاد به آن شرکتها ارسال شده بود که به محض قطعی شدن قیمت 150 هزار تومان، این روند متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت ایرانسل اعلام کرد:پیشنهادهایی که برای شرکتهای عمده ارسال شده بود، ماهها قبل از آغاز واگذاری سیمکارت ها بوده است. مبلغ سیم کارت در آن زمان با توجه به پیش بینی ها 120 هزار تومان و با احتساب % 20 درصد مالیات 144 هزار تومان تعیین و به عنوان پیشنهاد به آن شرکتها ارسال شده بود که به محض قطعی شدن قیمت 150 هزار تومان، این روند متوقف شد.

طی 22 روز از آغاز واگذاری سیمکارت های ایرانسل تعداد واگذاری سیمکارت ها در سه شهر تهران، مشهد و تبریز مطابق پیش بینی ها بوده است.

اما به دلیل فراهم نبودن شرایط اتصال به شبکه از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت، علیرغم آماده و کامل بودن پوشش شهرهای کرج و ساری، واگذاری در این دو شهر میسّر نشده است.

تمامی شرکتها برای توزیع کنندگان و یا خریداران عمده خود که زحمت توزیع جزء و ثبت نام (Register) را به عهده دارند، درصدی به عنوان حق الزحمه در نظر می‌گیرند.

براساس این گزارش این شرکت در خبر دیگری اعلم کرد که سقف 20 هزار تومانی ماهیانه سیم کارت های ایرانسل لغو شده است.

سقف اعتبار 20 هزار تومانی ماهیانه سیم کارت های دائمی (طرح پرداخت ماهیانه) ایرانسل اعمال نمی‌شود.

دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل تصریح کرد: اعمال سقف 20 هزار تومانی برای مشترکان سیمکارت های دائمی ایرانسل تنها برای تشخیص بازه میزان مکالمات مشترکین بود که این سقف به درخواست مشترکین ایرانسل و جهت کسب رضایت آنها اعمال نمی‌شود.

  • ۸۵/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">