ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیست‌ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران، به عنوان مهمترین رویداد هوافضایی در کشور، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوا فضای ایران، از ۸ تا ۱۰ اسفند، در دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود. مهمترین رویداد هوافضایی در کشور، سالانه در قالب کنفرانس انجمن هوافضای ایران برگزار می‌شود و امسال نیز بیست‌و‌یکمین دوره آن توسط دانشگاه علم‌ و صنعت و انجمن هوا فضای ایران به طور مشترک برگزار می‌شود.

این کنفرانس بین‌المللی با محور ویژه «فناوری ماهواره» و محورهای دیگر شامل آیرودینامیک، پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه‌های هوا فضایی، مخابرات فضایی و آویونیک، منظومه‌های ماهواره‌ای، مدیریت، امنیت و حقوق فضا، علوم فضایی، هدایت و ناوبری، هوش مصنوعی در هوافضا و با مشارکت صاحب‌نظران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود تا نتایج تحقیقات و دستاوردهای جدید این صنعت به اشتراک گذاشته شود.

برنامه این کنفرانس شامل سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته در حوزه هوافضا، نشست‌های تخصصی، نشست‌های ارائه مقالات، نمایشگاه محصولات فنی و صنعتی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان و صنعتگران خواهد بود.

همچنین نشست تخصص «تجربه نگاری یک ماهواره عملیاتی» با حضور کارشناسان فنی و نشست تخصصی «راهبردهای مشارکت بخش خصوصی در صنعت فضایی کشور» با حضور دکتر حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی کشور، از مهمترین رویدادهای علمی این کنفرانس بین‌المللی است.

بیست‌ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران، ۸ تا ۱۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸:۱۵ در دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

  • ۰۱/۱۲/۰۸

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">