ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل کیفی نباشد جریمه می شود

| چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۸۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته‌ی مخابرات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توصیه کرد که نظارت گسترده‌تری بر کیفیت سیم‌کارت‌های توزیعی اپراتور دوم در آینده داشته باشد.
رمضان‌علی صادق‌زاده، در گفت‌وگو با (سیتنا)، با اشاره به وعده‌ی شرکت ایرانسل مبنی بر واگذاری 200 هزار سیم‌ کارت در آذر ماه جاری، اظهار داشت: لازم است تا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمینه‌ی نظارت بر کیفیت این سیم‌کارت‌ها نوجه ویژه‌ داشته باشد.

نماینده‌ی رشت در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به این امر که مردم در شرایط کنونی برای مکالمه با تلفن همراه، هزینه‌های استاندارد مکالمه را نیز پرداخت می‌کنند، پس در همین راستا طبیعی است که کیفیت مکالمات مشترکان تلفن همراه نیز با استاندارد کامل همراه باشد.

صادق‌زاده، بر ایجاد و حفظ کیفیت در سیم‌کارت‌های توزیعی اپراتور دوم یا ایرانسل، تاکید کرد و گفت: باید دقت لازم صورت گیرد تا اپراتور دوم به سرنوشت اپراتور اول (به لحاظ کیفی) دچار نشود.

رییس کمیته‌ی مخابرات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در مبحث توزیع سیم‌کارت‌ها، باید به مقوله‌ی کیفیت و کمیت، توجه یکسان صورت گیرد.

وی، در پایان هشدار داد: کیفیت اپراتور دوم باید در حد استاندرد ارائه شود؛ در غیر این صورت اپراتور دوم (ایرانسل) با مکانیزم‌هایی نظیر جریمه و جبران خسارت مواجه خواهد شد.

  • ۸۵/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">