ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایمیل ملی در الکامپ رونمایی می شود

| شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات در خصوص برنامه های این سازمان برای نمایشگاه الکامپ اظهار داشت : مدیریت اینترنت در کشور توسط مرکز " متبا " ( امنیت فضای تبادل اطلاعات توسط مرکز ماهر)، ارائه پورتال IRAN.IR و رونمایی از ایمیل ملی از جمله خدماتی است که در نمایشگاه الکامپ شانزدهم توسط این سازمان ارائه خواهد شد .

به گزارش ستاد خبری الکامپ شانزدهم، پرویز سبز کار در خصوص بحث مدیریت اینترنت در کشور گفت : سازمان فناوری اطلاعات یک سازمان حاکمیتی است و موضوع اطلاع رسانی و حمایت از توسعه اینترنت در کشور و مدیریت اینترنت توسط این سازمان پیگیری می شود .

وی با اشاره به فعالیت های اخیر مرکز " ماهر " در خصوص ویرس استاکس گفت : موضوع امنیت فضای تبادل اطلاعات نیز یکی دیگر از مسوولیت های این سازمان بوده و در زمینه شناسایی آسیب های امنیتی و مبارزه با مباحث خلاف امنیت در فضای تبادل اطلاعات فعالیت های زیادی هم انجام شده است .

وی همچنین گفت : در این دوره از نمایشگاه در رابطه با گروه های مطالعاتی امنیت فضای تبادل اطلاعات به کارشناسان اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد .

وی در باره پورتال IRAN .IR نیز گفت : با توجه به اینکه ما هزار و شصت و یکمین خدمت خود را روی این پورتال قرار داده ایم این پورتال به احتمال زیاد در نمایشگاه الکامپ شانزدهم ارائه خواهد شد .

سبز کار در باره ارائه ایمیل ملی نیز گفت : ممکن است در این دوره از نمایشگاه ایمیل ملی رونمایی و به متقاضایان واگذار شود .

وی در خصوص یکی دیگر از خدمات سازمان اظهار داشت : در نمایشگاه اطلاع رسانی در خصوص بحث ISMS ( استاندارد سازی امنیت فضای تبادل اطلاعات ) شده و کارگاه آموزشی برای علاقمندان تشکیل خواهد شد .

وی همچنین گفت : بخش کارگروه تخصصی فاوا نیز در این نمایشگاه ارائه خدمات خواهند داشت .

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مرحله دوم حمایت از اتصال و تجهیز مدارس به شبکه ملی اینترانت گفت : این سازمان در نمایشگاه برنامه هایی هم در خصوص امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش برای حمایت از اتصال و تجهیز مدارس به شبکه ملی اینترانت خواهد داشت .

  • ۸۹/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">