ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینترنت رایگان گوگل به اندونزی رسید

| شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

گوگل قصد دارد اجرای برنامه ارائه خدمات رایگان اینترنت وای – فای خود را در اندونزی هم آغاز کند، این شرکت به همین منظور با ISP های محلی اندونزی همکاری خواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، خدمات وای – فای رایگان گوگل در اندونزی در ایستگاه‌های راه آهن، دانشگاه ها و دیگر نقاط عمومی در دسترس و برای همه مردم قابل استفاده خواهد بود.

گوگل اولین بار این خدمات را 18 ماه قبل در کشور هند ارائه کرد و امیدوار است از این طریق افراد بیشتری آنلاین شوند و بتوانند به خدمات این شرکت دسترسی یابند.

ضریب نفوذ اینترنت در اندونزی به طور سالیانه از رشد 51 درصدی برخوردار است ولی رقم کلی آن در این کشور هنوز پایین مانده و در ژانویه سال 2017 از 40 درصد فراتر نرفته است. امید می رود ارائه خدمات اینترنت رایگان گوگل در اندونزی این وضعیت را تغییر دهد.

بررسی ها نشان می دهد این خدمات در هند موجب افزایش استفاده از اینترنت شده و به عنوان مثال در سال 2016 به افزایش 15 دقیقه ای مصرف روزانه داده از طریق گوشی های هوشمند انجامیده است. تعداد کاربران این خدمات در هند در هر روز حدود 15 هزار نفر تخمین زده شده است.

  • ۹۶/۰۶/۰۴

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">