ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینستاگرام معتقد است نباید این شبکه اجتماعی صحنه رقابت باشد و به منظور کاهش فشار روانی و اجتماعی قصد دارد میزان «لایک» پستها را مخفی کند.

به گزارش تسنیم؛ اینستاگرام طرحی آزمایشی را آغاز کرده‌ است که به دنبال آن میزان «لایک» پستها مخفی می‌شود. دلیل این اقدام از طرف اینستاگرام کاهش فشار روانی و اجتماعی کاربران معرفی شده‌است. با اجرای این طرح کاربران اینستاگرام لایک‌های عکس و ویدئوی کاربران دیگر را نخواهند دید.

متاسفانه فضای مجازی به گونه‌ای طراحی شده‌است که کاربران به مرور مقبولیت و محبوبیت اجتماعی خود را با میزان دنبال کننده و لایک پستهایشان به‌دست می‌آورند که این موضوع شخصیت اجتماعی آنها را به شخصیت مجازیشان وابسته می‌کند.

اینستاگرام اعلام کرده این آخرین آزمایش است و بعد از آن قاعده عدم نمایش لایک برای همه کاربران اجرا خواهد شد.

به گفته آدام مسری، رئیس اینستاگرام این کار منفعتی برای این شبکه اجتماعی ندارد اما به کاربران کمک می‌کند تا روح و روانی آرام‌تر داشته باشند.

این طرح آزمایشی فعلا تنها در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، ایرلند، ایتالیا و نیوزیلند اجرا می‌شود و تا کنون واکنش کاربران مثبت بوده‌است اما نیاز به جمع‌آوری بازخوردهای بیشتری است.

  • ۹۸/۰۸/۲۵

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">