ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعتراض چندی پیش کاربران ایرانی در مورد بازی ضد ایرانی ‪Iran Assualt‬ در سایت پرشین پتیشن بازتاب گسترده‌ای در سایت‌های خارجی و داخلی داشته است که این نشان از اهمیت و گسترده بودن اعتراض ایرانیان به این بازی داشته است.

به گزارش ایرنا، این اعتراض تاکنون حدود هفت هزار امضا داشته، و از جمله در "خبرگزاری رویترز" روز ‪ ۲۴‬اکتبر ( ‪ ۲‬آبان) انعکاس یافته است.

در این بازی ضد ایرانی که ‪ Iran Assualt‬نام دارد، ایران توسط آمریکایی‌ها فتح می‌شود.

این اعتراض همچنین در ‪ ۸‬خبرگزاری خارجی از جمله "سی ان ان"، "بخش اخبار سایت یاهو"، ‪ http://msnbc.msn.com‬و ‪ http://news.zdnet.com‬منعکس شده است.

همچنین این اعتراض در دو سایت خبری مرتبط با بازی‌های روز دنیا "جوی استیک دات کام " و "فرست گیم دات کام" آمده است.

"خبرگزاری اشپیگل" نیز در مقاله روز گذشته خود به اعتراض ایرانیان در مورد این بازی پرداخته است.

در این اعتراض که توسط کاربران ایرانی امضا شده آمده است که یک شرکت آمریکایی به نام ‪ Kuma War‬که کارش ساختن بازی‌های جنگی سیاسی به نفع دولت آمریکاست اخیرا این بازی را در مورد حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران به نام ‪ Iran Assault‬ساخته است.

در ادامه این اعتراض نوشته شده که در این بازی سربازان آمریکایی ضمن حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران و کشتن نگهبانان یکی از مامورانشان که آنجا اسیر شده را هم نجات می‌دهند.

بر اساس این اعتراض، در واقع این شرکت آمریکایی با این کار می‌خواهد میزان علاقه مردم دنیا و به خصوص آمریکا برای حمله به ایران و همینطور میزان حساسیت مردم ایران به این قضیه را بسنجد.

بر اساس این اعتراض: "اعتراض خودمان را به وسیله ایمیل به این شرکت و همچنین نهادهای بین‌المللی اعلام می‌کنیم و تا این بازی از سایتشان حذف نشود به اعتراض خود ادامه خواهیم داد و به آنها می‌فهمانیم که ایران با افغانستان یا عراق تفاوت دارد."

  • ۸۴/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">