ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازگشت مجدد گوشی های آلکاتل به ایران

| يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت آلکاتل طی مراسمی با یک شریک جدید داخلی رسماً به بازار ایران بازگشت، تا سهم جدیدی از بازار گوشی های ارزان و متوسط را به دست آورد.

به گزارش سازمان خبری موبنا، شرکت آلکاتل که سال ها در بازار ایران حضور نداشت، طی مراسمی که از سوی شرکت «پارس کامتل» به عنوان نمایندگی و شرکت جدید توزیع، از حضور مجدد خود در بازار ایران خبر داد.

«زاید مریچکو» مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت آلکاتل، ضمن اشاره به بازار رو به گسترش تلفن همراه در ایران گفت: ما با دو پیام دوباره قصد اعلام حضور داریم.ما برگشتیم، برگشتیم برای این که فرصت های خوبی در دو بخش داشتیم. نخست آن که توزیع کننده خوبی به نام پارس کامتل داریم و دوم این که تنوع محصول زیادی داریم.

وی ادامه داد: ایرانی ها تصویر بدی از آلکاتل در ذهن خود نداشته و همواره از این گوشی ها به مقاوم بودن یاد می کنند. اما امروز آلکاتل با کیفیتی به مراتب بهتر و با فناوری فرانسوی بازگشته است.

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت آلکاتل به استراتژی جدید این شرکت در ایران اشاره کرد و گفت: ما بازار هدفمان را روی گوشی های ارزان و متوسط گذاشته و تمرکز خاصی روی کشورهای ایران، مصر، عربستان و امارات داریم.

به اعتقاد مریچکو، در حال حاضر 80 درصد بازار ایران را گوشی های ارزان و متوسط تشکیل داده و شرکت آلکاتل برنامه ریزی کرده تا ده درصد از این بازار را تا سال آینده از آن خود کند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر شرکت آلکاتل 25 تا 30 مدل گوشی تولید می کند که با قیمت هایی بین کمتر از 20 هزار تومان تا 80 هزار تومان به بازار ایران عرضه خواهد شد.

  • ۸۹/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">