ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایل برینارد رئیس بانک مرکزی آمریکا روز گذشته از ضرورت ابداع ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی این کشور خبر داد، زیرا کشورهایی مانند چین در این زمینه در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وی در این مورد تصریح کرد: دلار ارزی مسلط در پرداخت‌های بین‌المللی است، ولی در حال حاضر در سایر کشورهای جهان ارزهای دیجیتال و سیستم پرداخت ارز دیجیتال توسط بانک‌های مرکزی در حال شکل‌گیری است و نمی‌توان این مساله را نادیده گرفت. تداوم وضعیت فعلی آینده پایداری را برای آمریکا به همراه نمی‌آورد.

مقامات دولت فدرال آمریکا در حال بررسی مزایا و معایب دنیای ارزهای دیجیتال هستند و قرار است تا شهریور ماه یک گزارش جامع در این زمینه آماده و منتشر کنند. پیش از این دولت آمریکا علاقه‌ای برای به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال نداشت، ولی همه گیر شدن این پدیده شرایط را در آمریکا تا حدی تغییر داده است.

لایل برینارد رئیس بانک مرکزی آمریکا معتقد است تنوع ارزهای دیجیتال ممکن است سیستم‌های پرداخت جهانی را چندپاره کند یا در نهایت موجب شکل‌گیری یک یا دو سیستم به عنوان سیستم‌های غالب شود. اما توجه کشورهایی همچون چین به این پدیده باید مورد توجه آمریکا قرار بگیرد.

  • ۰۰/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">