ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بخشی از انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با فراهم شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به صورت الکترونیکی برگزار شود.
به گزارش تسنیم، علی اصغر احمدی بعدازظهر امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در عسلویه با بیان اینکه برقراری امنیت انتخابات و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه از اولویت‌های برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت است اظهار داشت: با توجه به بیانات امام راحل که میزان رای ملت است و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که رای مردم حق الناس است باید دست اندرکاران انتخابات امانتدار خوبی باشند.
وی با بیان اینکه با تعامل با هیئت ‌های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اقدامات لازم در حال انجام است.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه از 24 فرایند انتخابات 21 فرایند آن اجرا می‌شود گفت: سه فرایند باقی مانده که بسیار مهم است با تعامل و هماهنگی هیئت نظارت شورای نگهبان و  مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار دارد.
احمدی با تاکید بر توجه به ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی افزود:با فراهم شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات 29 اردیبهشت 96 به صورت الکترونیکی برگزار شود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استانداری‌ها خاطر نشان کرد: دو هفته قبل آیین نامه تشکیل ستاد انتخابات در استانداری‌ها ابلاغ شده و این ستاد تمهیدات  مقدمات و ایجاد آمادگی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند فراهم می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">