ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برای تدوین SLA عجله نکنید!

| چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از سال ها از مطرح شدن مقوله ای به نام توافقنامه سطح خدمات (SLA) که البته خسارات زیادی را هم متوجه کاربران و مصرف کنندگان متعددی کرده، به تازگی اعلام فرموده اند که تدوین مقررات مربوط به آیین نامه SLA شرکت ارتباطات زیرساخت در سازمان تنظیم مقررات مورد بررسی است.

و خب در ادامه خبر هم آمده که پس از بررسی به تصویب کمیسیون می رسد و بعد هم برای اجرا ابلاغ می شود و بعد هم بر حسن اجرا نظارت خواهد شد و بلاخره روزی نامعلوم در آینده اجرا خواهد شد.

اس ال ای از آن مواردی است که سالها موجبات زیان بسیاری شده و قانوناً هم کاری از کسی ساخته نیست.

جالب آن که در بخش دیگری از این خبر آمده است که رگولاتوری منتظر است تا اپراتورها نیز SLA پیشنهادی خود را ارایه دهند تا آن را در قالبی جامع تدوین کند که برای همه اپراتورها قابل اجرا باشد و بتوانند خدمات بهتری را به مشترک خود ارایه دهند.

ضمن عرض خسته نباشید به برادران رگولاتوری، باید گفت که چندان در تدوین این آیین نامه عجله نکنند تا خدای ناکرده این مقررات به صورت ناقص و با مشکل تدوین نشود. از این رو پیشنهاد می شود با صبری زیاد و در قالب برگزاری ده ها جلسه،‌ سمینار، سالگرد، میزگرد، نشست، سمپوزیوم، ستاد پیگیری، گردهمایی، نظرسنجی، هم اندیشی و ... از یک سو و مطالعه منطقه ای، بومی، ملی، فراملی و جهانی تمامی SLA های جهان، نسبت به تدوین جامع ترین،‌ کاملترین،‌ بهترین، بی نقص ترین، اجرایی ترین، مورد اعتمادترین، الگوترین و شگفت انگیزترین SLA جهان اقدام لازم به عمل آید.

عجله نکنید وقت بسیار است.ما می توانیم در کتاب رکوردهای گینز هم ثبت شویم.

  • ۸۷/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">