ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی جهت پیشبرد و اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، وزارتخانه‌ها و تشکل‌های صنفی حوزه فاوا برگزار شد.
در این جلسه که در دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری، معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد، گزارش اقدامات صورت پذیرفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرایی سازی این آیین نامه تشریح و در ادامه تکالیف مندرج با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی بررسی و راهکار‌های مدنظر جهت تحقق آن‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین مقرر شد متولیان و دستگاه‌های مرتبط ضمن ارائه برنامه اجرایی و پیگیری تحقق هریک از تکالیف مرتبط با حوزه کاری خود، گزارش دوره‌ای پیشرفت اقدامات را در تعامل با معاونت فناوری و نوآوری ارائه کنند و همکاری‌های بعدی برای پیشبرد هرچه بهتر آیین نامه ادامه پیدا کند.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در هیئت وزیران تصویب شد که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری و هماهنگی جهت اجرای آن را در تعامل با واحد‌های تابعه وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور بر عهده دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">