ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی تدوین سند یادگیری الکترونیکی

| چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

طرح تدوین سند جامع توسعه یادگیری الکترونیکی در بخش بازرگانی در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله نوری مجری طرح تدوین سند جامع توسعه یادگیری الکترونیکی با اشاره به ماهیت این طرح به عنوان یک سند بالادستی، گفت: در این سند ماموریتها، سیاستهای کلی، راهبردها، اهداف کلان، ساختار و فرآیندها و نیز برنامه اجرایی یادگیری الکترونیکی در بخش بازرگانی ارائه شده تا بخش بازرگانی بتواند به عنوان یک بخش پیشرو در آموزش نیروی انسانی با استفاده از فناوریهای نوین ایفای نقش نماید و از این طریق بتواند به توسعه بخش بازرگانی بر اساس سند چشم انداز کشور کمک کند.

وی افزود: ماموریت نظام یادگیری الکترونیکی در بخش بازرگانی "توسعه دانش، نگرش، مهارتها و توانمندیهای نیروی انسانی بخش بازرگانی در هر زمان و هر مکان از طریق یادگیری الکترونیکی جذاب، با کیفیت، با هزینه مناسب و مبتنی بر فناوری اطلاعات پیشرفته به منظور پیشبرد اهداف نظام نوین تجاری کشور در سند چشم انداز، سیاستهای کلی نظام و اصول محوری دولت" است.

نوری خاطر نشان کرد: ایجاد بستری برای ارائه تمامی دوره های آموزشی بازرگانی به صورت الکترونیکی، ایجاد بستری برای یادگیری الکترونیکی تمامی مخاطبین بخش بازرگانی، ارائه الکترونیکی تمامی نیازهای جدید آموزشی مخاطبین بخش بازرگانی در کنار آموزش حضوری، ارتقای بهره وری زمان یادگیری به میزان حدود 50 درصد و ارتقای سرعت عمل در ارائه خدمات آموزشی در سرتاسر کشور همانند تهران از جمله اهداف این طرح بودند.

پژوهشگر موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی درپایان گفت: معاونتها، سازمانها، مراکز و مخاطبین بخش بازرگانی به عنوان بهره برداران اصلی نتایج و خروجی های برنامه های یادگیری الکترونیکی به منظور کمک و بهره گیری در تصمیمات برنامه ریزی و اجرای امور بازرگانی کشور، مهمترین نقش را در نظام یادگیری الکترونیکی ایفا می کنند.

به گفته وی، این بخشها موظف به پیگیری مستمر در شناسایی و تعریف نیازهای یادگیری الکترونیکی می باشند. در این راستا با تعاملی فعال و موثر با شورای راهبردی یادگیری الکترونیکی و مرکز آموزش بازرگانی، برنامه های یادگیری الکترونیکی خود را در راستای جهت گیریهای برنامه ای و ماموریتی بخش بازرگانی ارائه می کنند.

  • ۸۸/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">