ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از بررسی زیرساخت های لازم برای همکاری با تاکسی های اینترنتی خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا در باره همکاری این سازمان با تاکسی های اینترنتی اظهار کرد: این همکاری چند برنامه را در بر می گرفت، یکی از این برنامه ها درباره این بود که مردم بتوانند از طریق اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی نیز با اورژانس در ارتباط قرار گیرند که این همچنان قطعی نشده است، چرا که باید حتما زیرساخت های آن بررسی شود. 

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دیگری که در نظر داریم این است که رانندگان تاکسی های اینترنتی بتوانند به عنوان رابط سازمان اورژانس کشور درخواست آمبولانس کنند و در کمترین زمان ممکن ما آمبولانس را بدون هیچ سوال و جوابی به محل اعزام کنیم. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: با توجه به اینکه این افراد در سطح شهر تردد می کنند و یک تعداد مسافر دارند که هر کدام از این افراد می توانند دچار مشکل شوند، رانندگان همچنین به خاطر نوع شغل خود در مسیر های شهری تردد می کنند و گاهی با حوادث رو به رو می شوند، در این صورت اگر آگاهی لازم را داشته باشند، با بهره گیری از آموزش ها می توانند اقدامات اولیه و لازم  را تا زمان رسیدن نیرو ها به محل آغاز کنند. 

وی گفت: این طرح با تاکسی های اینترنتی آغاز شده است اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده که طرح به شکلی انجام شود اما این آمادگی را داریم که به آن ها فوریت های پزشکی را آموزش دهیم.

وی افزود: اگر انجمن هایی در این زمینه وجود دارد می توانند با اورژانس هماهنگی داشته باشند. 

  • ۹۹/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">