ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری هشتمین کنفرانس تجارت الکترونیکی

| سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیک در روزهای 4 و 5 اردیبهشت 1393 در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جعفر مهراد رئیس هشتمین کنفرانس تجارت الکترونیک با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک، زمینه سازی انتقال دانش و تجارب جدید به شرکت کنندگان در سمینار، متخصصان و کارشناسان تجارت الکترونیک است.

وی افزود: با توجه به نقش و جایگاه تجارت الکترونیک با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی، و لزوم جمع آوری و استفاده از تجارب و نظریات اندیشمندان، صاحبنظران و پژوهشگران این حوزه در هشتمین کنفرانس، فرایندهای فنی و تجربی و تشریح ابعاد مساله، روش ها و راهکارهای جدید و مشکلات و چالش های موجود در قالب مقاله های علمی پژوهشی ارائه خواهد شد.

مهراد درباره اهمیت و تاثیر برگزاری بیشترین دوره های کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در ایران خاطرنشان ساخت: گروه های هدف اطلاع دارند که کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با محوریت دانشگاه اصفهان هر سال با عنوانی جدید در یکی از کشورهای در حال توسعه برگزار می شد که در سال های اخیر به علت محدودیت در اخذ ویزا، این کنفرانس هر سال در یکی از شهرهای ایران برگزار شده است. با وجود این، هدف نهایی که اجتماع متخصصان تجارت الکترونیک با مشارکت کشورهای در حال توسعه است همچنان در راس برنامه های مدیریت این کنفرانس قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و استقبال کشورهای در حال توسعه علیرغم محدودیت های بودجه ای، هرسال تعدادی از متخصصان این حوزه از کشورهای نوظهور علمی در این کنفرانس شرکت می کنند. گرایش هایی که هر سال برای کنفرانس تجارت الکترونیک تعیین می شود، بزرگان و پیشگامان تاثیرگذار تجارت الکترونیک، ایده ها و دیدگاه های خود را ارائه می دهند.

سرپرست ISC تاکید کرد: گرچه تعداد مقالات رسیده به این کنفرانس اعم از فارسی و انگلیسی قابل توجه است اما به خاطر محدودیت زمانی برترین مقالات جهت ارائه انتخاب می شود. مقالات برتر با همکاری مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در نشریه International Journal of Information Science and Management (IJISM) به صورت یک شماره ویژه چاپ و در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. مجله IJISM با نشانی http://ijism.ricest.ac.ir/ojs مجله ای بین المللی است که با ضریب تاثیر بالا در ISC و اسکوپوس نمایه سازی می شود.

مهراد گفت: علاوه بر ترویج دانش تجارت الکترونیک از طریق نشر مقالات علمی، کنفرانس تجارت الکترونیک توانسته است مفاهیم این حوزه را در سطح کشورهای در حال توسعه گسترش داده و دانشگاه ها و محافل علمی را با چالش ها و فرصت های پیش رو آشنا سازد.

  • ۹۳/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">