ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری همایش سند IT و تکلیف دستگاه‌های اجرایی

| چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۸۷، ۰۱:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

همایشی یک روزه به منظور تشریح سند راهبردی نظام جامع فن‌آوری اطلاعات و تکلیف دستگاه‌های اجرایی کشور شهریورماه جاری در محل وزارت ICT برگزار می‌شود.

به گزارش (ایسنا)، علی ناصری - مدیر کل دفتر امور زیربنایی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات - با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش اقدام جدی شروع و در راستای تدوین فاز دوم طرح نظام جامع فن‌آوری است.

به گفته‌ی او در همایش مذکور تکالیف دستگاه‌ها درخصوص سند نهایی می‌شود که در حال حاضر تیم کارشناسی سند نگاشت راهکار را انجام داده و تکالیف دستگاه‌ها را به آن‌ها پیشنهاد کرده است.

او ادامه داد: پایان کار تدوین این نظام به کمیته‌ی تدوین فاز دوم نظام جامع فن‌آوری اطلاعات بستگی دارد اما زمان دقیق پایین کار را نمی‌شود مشخص کرد.

وی با بیان این که سند راهبردی به عنوان یک سند در هیات وزیران در سال 87 تصویب و به عنوان سند ملی برای جمهوری اسلامی ابلاغ شد، افزود: این سند چارچوب‌ها و مسیر حرکت در حوزه‌ی IT را کاملا مشخص می‌کند. ضمن این که به طور مشخص در فاز دوم آن تکالیف دستگاه‌ها درخصوص سند مشخص می‌شود و لازم است دستگاه‌ها در تدوین فاز دوم درگیر شوند.

ناصری اظهار کرد: تیم کارشناسی کمیسیون راهکارهای پیشنهادی 43 دستگاه مرتبط را تعریف و برای آن‌ها ارسال کرده است که این دستگاه‌ها تا پایان تیرماه فرصت دارند نظرات خود را درخصوص اقداماتشان به ما به صورت مکتوب اعلام کنند.

به گفته‌ی او در آن همایش علاوه بر تشریح ابعاد مختلف سند برای آن دستگاه‌ها، اقدامات پیشنهادی آن‌ها را بعد از یک ماه بررسی نهایی می‌کنیم.

  • ۸۷/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">