ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهارمین نمایشگاه ملی کار ایران، با حمایت ایرانسل در حال برگزاری است و امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، در بوستان گفت‌وگوی تهران، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و ایرانسل به‌عنوان یکی از حامیان اصلی، در نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه کار، رویدادی است که شرکت‌ها و سازمان‌ها موقعیت‌های شغلی خود را در آن ارائه می‌دهند و فرصت پیدا می‌کنند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی، نیروی انسانی مورد نظر خود را جذب کنند.

کارجویان یا دانشجویانی هم که به دنبال تجربه فضاهای کاری مختلف هستند، می‌توانند از طریق این نمایشگاه با ظرفیت‌ها، شیوه‌های مدیریتی و موقعیت‌های شغلی، به شکلی کاملاً عینی و عملی آشنا شوند تا مسیر شغلی آینده خود را طراحی کنند.

امکان ملاقات حضوری و گفت‌وگو با مدیران، آشنایی با فرهنگ سازمانی و حضور در کارگاه‌های آموزشی، از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

برگزاری چهارمین «نمایشگاه کار» با حمایت ایرانسل

ایرانسل، با توجه به اهداف فوق، سه کارگاه آموزشی را با موضوع «جبران خدمات و مزایا»، «تحلیل سرمایه انسانی» و «طراحی سازمان و شرح شغل»، در این نمایشگاه برگزار کرد.

چهارمین نمایشگاه کار ایران، طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در بوستان گفت‌وگوی تهران در حال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در غرفۀ خود در سالن «تهران» این نمایشگاه، پذیرای کارجویان و بازدیدکنندگان است و این امکان را برای کارجویان فراهم کرده است تا از طریق صفحۀ رسمی نمایشگاه کار در وب‌سایت ایرانسل، به نشانی jobfair.irancell.ir، درخواست استخدام خود را برای مشاغل مربوط به این نمایشگاه، ارسال کنند.

  • ۰۰/۱۱/۱۶

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">