ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایام قرنطینه میزان استفاده از اینترنت در ایران و جهان را به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش داده است و این روزها از دریافت تکالیف درسی گرفته تا دورکاری و سرگرمی‌های اینترنتی به حدی بالا رفته که موجب کندی اینترنت در کل دنیا شده است.
به گزارش آی‌تی آنالیز افزایش جهشی حجم کاربران و کاربری اینترنت به اضافه نامشخص بودن پایان ایام قرنطینه، نیاز به استفاده از اینترنت با شرایط کیفی و کمی ‌مناسب را دو چندان کرده است.
در این میان اما برخی بسته‌های پیشنهادی اینترنت وجود دارد که اگرچه کاربران حرفه‌ای اینترنت از وجود آن اطلاع دارند، اما بسیاری نیز از وجود چنین بسته‌هایی بی‌اطلاع هستند. این بسته‌های حرفه‌ای برای متقاضیان کاربردهای حرفه‌ای که به سرعت و حجم بالا برای دریافت و ارسال فایل‌های سنگین و مکالمات تصویری نیاز دارند، طراحی شده است.
یکی از این پیشنهادات، بسته‌های آلفا پلاس همراه اول است. اپراتور اول کشور علاوه بر رفع نیازهای کم‌حجم و پایه‌ای اینترنت که با نام بسته‌های آلفا شناخته می‌شود، از چند سال گذشته بسته‌های حرفه‌ای نیز طراحی کرده که همانطور که ذکر شد ویژه کاربران و کاربری‌های حرفه‌ای و پرحجم است تا با کمترین دغدغه، بیشترین کیفیت را دریافت کنند.
برای آنکه بدانید تفاوت بسته‌های آلفا + با بسته‌های پایه‌ای آلفای همراه اول چیست ادامه مطلب را بخوانید.


بسته‌های آلفا (اینترنت پایه)
بسته‌های آلفا بسته‌های اینترنتی هستند که با ارائه سرعت پایه، اینترنتی مطمئن و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. افرادی که تمایل دارند همیشه به اینترنت متصل باشند و پیام‌های اینترنتی و پست الکترونیکی خود را به سرعت پاسخ دهند، می‌توانند از بسته‌های آلفا استفاده کنند. همچنین افرادی که به دلایلی مانند عدم پوشش شبکه نسل سوم و چهارم در محدوده زندگی آنها و یا عدم پشتیبانی تلفن همراه آنها از شبکه نسل سوم و چهارم، نمی‌توانند از این نسل‌ها بهره مند شوند، می‌توانند بسته آلفا را خریداری کنند.


بسته‌های آلفا+( اینترنت حرفه‌ای)
اما بسته‌های آلفا+ بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته‌ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه‌ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن می‌سازند. افرادی که فایل‌های حجیم ارسال و یا دریافت می‌کنند، مکالمه‌های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می‌دهند، از برنامه‌های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می‌کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند، می‌توانند از بسته‌های آلفا+ استفاده کنند. بسته‌های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. سرعت این بسته‌ها چندین برابر بیش از بسته‌های پایه‌ای موسوم به آلفا است.

 

 

تنوع بسته‌های آلفا پلاس
اگر به بخش خرید بسته‌های اینترنت سایت همراه اول در آدرس mci.ir/notrino-plans مراجعه کنید با طیف گسترده‌ای از بسته‌ها برای پاسخ به نیازهای متنوع کاربران مواجه خواهید شد که 5 نوع از نیاز متقاضیان را پوشش می‌دهد. این بسته‌ها عبارتند از:
-    بسته های کوتاه مدت آلفا+
-    بسته‌های ماهانه و بسته‌های بلند مدت آلفا+
-    بسته‌های ساعات مشخص آلفا+
-    بسته‌های نامحدود شبانه آلفا+ و
-    بسته‌های ویژه مشترکان جدید 
ذیل هر یک از این بخش‌ها نیز انبوهی از پیشنهادات، هدایا و امکانات متنوع در نظر گرفته شده است که همانطور که ذکر شد با توجه به افزایش استفاده از اینترنت در کشور و نیاز مبرم برخی کاربران به استفاده از اینترنت سریع، مطمئن و مقرون به صرفه برای انجام امور متنوع کاری، آموزشی، سرگرمی‌ و غیره در ایام قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، وجود این تنوع بسیار مهم و با ارزش است.
روش‌های خرید و استفاده از هر کدام از بسته‌های حرفه‌ای آلفاپلاس همراه‌اول با توجه به نوع نیازی که هر کاربر نیز دارد، بسیار متنوع است.

روش‌های خرید بسته‌های آلفا پلاس همراه اول به این شرح است:


•    سامانه جامع *10#:
1- شماره گیری *10*32#
2- مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر


•    سامانه *100#
1- شماره گیری *100#
2- مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر


•    سامانه جامع پیامکی 009810 یا +9810 :
1- ارسال عدد 32 لاتین
2- مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر


•    سامانه پیامکی 8080:
1- ارسال عدد 32 لاتین
2- مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر


•    حساب کاربری همراه من:
1- مراجعه به حساب کاربری «همراه من»
2- مشاهده بسته‌ها و انتخاب بسته مورد نظر


•    خرید بسته‌های نوترینو از درگاه ستاره اول (*1#)
1- خرید بسته نوترینو به صورت مستقیم: تنها با یک بار مراجعه به سرشماره *1# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی
2- خرید بسته نوترینو برای دیگران
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب و فعال‌سازی‌های بسته‌های متنوع آلفا+ همراه اول به آدرس mci.ir/notrino-plans مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">